- Z radością chcemy poinformować, że zakończyła się inwentaryzacja grobów na naszym parafialnym cmentarzu. Jest on dostępny na portalu ecmentarze.pl
- Otrzymaliśmy plan cmentarza w oparciu o zdjęcie z drona, co pozwala bez problemów na lokalizację pochówków wraz z wytyczeniem trasy dotarcia do grobu wykorzystując GPS.
- Można zobaczyć zdjęcia grobu /aktualizowane będą po skontaktowaniu się z zarządcą cmentarza/.
- Pojawiają się także informacje o zbliżających się rocznicach śmierci osób pochowanych na cmentarzu.
Ze względu na RODO nie mogliśmy udostępnić firmie zewnętrznej /która się zajmowała inwentaryzacją/ danych dotyczących żyjących dysponentów grobu, aby ich wpisała do systemu. Będzie to wykonywane przez parafię. Zwracamy się z prośbą o wydrukowanie karty dysponenta grobu lub pobranie ze stolika, wypisanie danych i oddania księdzu Proboszczowi. W rubryce ,,Dane pochowanego” wpisujemy osobę pochowaną jako pierwsza w danym grobie. Wpiszmy też, korzystając z danych na portalu sektor, rząd i kwaterę. Jeśli ktoś posiada to trzeba okazać dowód opłacenia grobu. Pomoże to nam szybciej uaktualnić całą bazę.
UWAGA!
Status na stronie internetowej „prosimy o pilny kontakt z kancelarią”, który pojawia się przy danym grobie może oznaczać:
- Brak informacji o dysponencie grobu, czyli osobie, która dokonała opłacenia miejsca grzebalnego. Od sierpnia 2024 r. na bieżąco będzie uzupełniany przez parafię w trakcie załatwiania pogrzebu.
- Informacja, że mija termin ważności rezerwacji miejsca grobowego, czyli 20 lat od ostatniego pochówku.
Czasami rodzina nie uświadamia sobie, że minął termin przedłużenia użytkowania. Według prawa państwowego zarządca cmentarza może wówczas oddać miejsce grobowe innej zainteresowanej osobie. - Pojawił się problem związany z grobem /uszkodzenie nagrobka, spadający konar itd./.
Może się pojawić jakaś nieścisłość, bądź ktoś zauważy jakiś brak wpisu, źle zaznaczony grób. Prosimy wówczas o kontakt a postaramy się jak najszybciej uzupełnić/poprawić dane.